Warszawskie Linie Turystyczne znów świętowały wyjątkowy sezon, zanotowały bowiem rekordową frekwencję 204 375 osób. Wśród atrakcji, które przyciągały turystów i mieszkańców stolicy, były podróże autobusem linii 100, historycznymi tramwajami linii 36 i T, romantycznymi przeprawami promowymi przez Wisłę oraz rejsy statkiem do Serocka.

Podczas letnich dni wielu warszawiaków korzystało z trzech promów pływających po Wiśle. Przeprawiające się między brzegami rzeki jednostki, Wilga, Pliszka i Słonka, przetransportowały w sumie ponad 147 tys. pasażerów. Prom Słonka obsługiwał trasę z Cypla Czerniakowskiego do Saskiej Kępy i z powrotem; Pliszka kursowała między nabrzeżem mostu Józefa Poniatowskiego a plażą pod stadionem PGE Narodowym; natomiast Wilga przewoziła pasażerów z Podzamcza na Pragę do plaży przy ZOO.

Letnia, słoneczna pogoda sprzyjała podróżom autobusami linii 100, które cieszyły się olbrzymim uznaniem. Ikarusy oraz „ogórek” (najstarszy model z 1972 roku), ale też nowoczesne modele: jelcz, MAN, neoplan i solaris, przewiozły w sumie ponad 30 tys. pasażerów, co oznacza wzrost o prawie 7 tys. osób w porównaniu do 2023 roku. Autobusy linii 100 były wykorzystywane zarówno przez miłośników publicznego transportu, jak i turystów zwiedzających takie miejsca jak: Muzea Powstania Warszawskiego, POLIN, Narodowe, Stare Miasto czy ZOO.

Podczas letnich weekendów na tory wyjeżdżały historyczne tramwaje linii T. W tym roku tradycyjnie kursowały nimi klasyczne tramwaje sterowane na korbę, popularna „Tetka”. Podróżowało nią ponad 18 tys. pasażerów, co było wynikiem lepszym o ponad 2 tys. osób niż rok wcześniej. Można było także spotkać zabytkowe tramwaje linii 36, które jeździły nie tylko w weekendy, ale także w tygodniu.

Cieszyła się również popularnością Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa. W tym roku odnotowano podobną frekwencję jak w poprzednim – ponad 3,5 tys. chętnych. Była obsługiwana przez zabytkowe autobusy marki Jelcz i Ikarus, które dowoziły pasażerów do stacji w Piasecznie. Na trasie tej kolei ciągnącej wagony wyprodukowane w Rumunii, często można było spotkać wagon towarowy z 1914 roku.

Bardzo popularne okazały się także całodniowe rejsy statkiem do Serocka. „Zefir” przewiózł niemal 4,5 tys. pasażerów. Wycieczka zaczynała się o godzinie 9:00 nad Kanałem Żerańskim, a kończyła około godziny 18:00 powrotem do Warszawy.

Warszawskie Linie Turystyczne zapowiadają swoje ponowne otwarcie 1 maja 2025 r.