Z wielką radością informujemy o rozpoczęciu drugiej edycji Budżetu Obywatelskiego w stolicy Polski, Warszawie. To unikalna inicjatywa, która daje mieszkańcom miasta możliwość zgłaszania własnych projektów na przyszły rok, czyli 2026. Okres zgłoszeniowy jest już otwarty i potrwa od 7 do 21 stycznia 2025 roku. Zgłoszenia można dokonać nie tylko drogą elektroniczną, ale także za pomocą tradycyjnej metody papierowej.
Osoby potrzebujące pomocy przy tworzeniu swojego projektu mają możliwość skorzystania z wsparcia specjalistów podczas organizowanego Maratonu Pisania Projektów. W trakcie tego wydarzenia, eksperci udzielą odpowiedzi na wszelkie pytania i pomogą wypełnić formularz zgłoszeniowy. Pierwsza sesja odbędzie się w środę, 15 stycznia, w godzinach od 16:00 do 19:00. Miejsce spotkania to sala konferencyjna na drugim piętrze Warszawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej przy ulicy Elbląskiej 14.
Kolejna okazja do skonsultowania swojego projektu z ekspertami będzie w czwartek, 16 stycznia, również między godzinami 16:00 a 19:00. Tym razem spotkanie odbędzie się w sali imienia Aliny Janowskiej, znajdującej się w Urzędzie Dzielnicy Żoliborz przy ulicy Słowackiego 6/8.